sista helgen i tyresö!

JA då var de söndag då..sista dagen på veckan min första lediga dag...e ledig imorrn oxå :D har varit en riktigt lugn helg. men samtidigt en riktigt skön helg..e nästan kvitt min förkylning nu..bara lite hosta kvar..men de går framåt :P
hmm de som har hänt denna vecka e att ja jobbat..skönt att vara tillbaka på jobbet.. :D

sen i fredas slutade jag 15 så blev att göra lite fönster shopping i farsta centrum i väntan på att Louisa skulle sluta..sedan bar de av bromma å kolla in min nya lägenhet. de ser riktigt bra ut nu, ska bli grymt skoj att flytta! :D efter att ha fått nycklar å så av  hon som bodde där tidigare drog jag å lollo till heron å bio.. vi såg Cloverfield, en film till vilket ja inte kan svara på om den var bra eller dålig..den var annolunda..blev lite snurrig av den..men är nog ändå värd att se! sen blev de inte såmycket mer den kvällen..
För igår började man jobba vid 10..jobbade sedan till 7 å var inte hemma förrän efter 8 så blev en lugn kväll hemma..tror ja somnade före ett..
så nu sitter ja här å skriver..ska snart börja packa ihop alla kläder, så allt e klart sen flör att flytta!!
hoppas de blir en bra söndag!

dagens låt : angels and airwaves - Rite Of Spring

"If I had a chance for another try,
I wouldn't change a thing
It's made me all of who I am inside
And if I could thank god
That I am here, and that I am alive
And everyday I wake
I tell myself a little harmless lie
The whole wide world is mine"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback