Nu e man bromma bo!

Yes äntligen har man flyttat, känns underbart skönt :D ligger här i min nya soffa å har de skönt..har dock massa saker att packa upp fortfarande men har inte orken att fixa de just nu..men ska ha fixat de innan söndag ;)
men de tar typ bara en kväll att fixa..kanske gör de imorrn..
annars då..jaa ser fram emot nästa helg mycket..för då kommer min bror å hans tjej hit..ska bli riktigt skoj..e ledig tre dagar då oxå så allt e perfekt.. :D

har planerat för nästa tatuering oxå..blir nog att göra nästa månad eller i maj..beror på om ja kan ta ledigt å åka upp till umeå när de passar både mig å mathias. men ser fram emot de :D
annars så får man se va som händer..hoppas på hinna träffa syrran å hennes man den 4 april då dom e här men e ju som länge dit fortfarande..
ne ska fortsätta glo på tv nu å kanske ta mig en kvällsmacka eller nått!!
sov gott alla!!

"Himlen är djup, himlen är mörk. Stjärnornas ljus är så skarpt.
När jag tittar upp fylls jag av rädsla. Om allt vi har är vad som ligger här, denna ensamma värld, denna plågade plats, och kalla döda stjärnor och ödslig rymd...
Då ser jag ingen anledning att härda ut, ingen anledning att skratta eller fälla en tår, ingen anledning att sova eller någonsin vakna, inga löften att hålla och inga att ge.
Men på natten lyfter jag ändå min blick för att studera den klara men mystiska himlen som välver sig över oss, lika kall som sten.
Är du där? Är vi ensamma?"


Kommentarer
Postat av: Malin

Manodeppresiv???
Värsta pigga inlägget för att avsluta med ett självmordsbrev i diktform..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback