Sitter å klunkar kaffe å funderar!

Jaaa va ska man säga..finns inte ord som kan beskriva eller förklara vad jag känner.. men nu är allt som det är och inget går att få ogjort, det är så mycke svåra beslut som tagits att jag själv känner mig som en förvirrad skäl som inte får klarhet på saker och ting..jag flyr från verkligheten och döljer vad jag känner vilket jag vet kommer att komma upp till yta snart..men fortsätter ändå trycka ner dem längre å längre ner i mig själv..och hoppas att de kommer vara där begravda för resten av livet vilket jag vet att de kommer aldrig hända..men nu är allt som det är och jag kan inte göra så mycket mer..
hoppas att allt kommer bli bättre, hoppas verkligen det..men de kan bara tiden utvisa..

jaja..den här texten säger lite vad jag känner just nu..

How do I begin to stop loving you, how do I go on by letting go, how do I pretend I know what to do
when deep inside I know that I don't
My heart is weak, too tired to sleep. I'm incomplete, like a day without sunshine
God only knows, this faded soul, will stand alone, waiting on sunshine
How do I forget to remember you, tell me how to mend a broken heart, how can I explain what I'm going through, it's like trying to find a shadow in the dark.


Men man får fösöka  se lite ljus i allt mörker och hoppas att vi kommer stå starka efter det här.

Månadens låt som säger de mesta: Sunrise Avenue - Fairytale Gone Bad
take care/ Mee

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lasse varför har dessa tankar börjat att plåga dej dom ska du kasta ifrån dej och sen tycker jag att du ska sluta plåga dej själv, för det val du gjort kommer både dej och även maggi till del senare i livet på ett bra sätt för framtida förhållanden som ni kommer att ingå.resultatet av denna svåra tid kan bara du och hon på var sitt håll bestämma
nu Lasse ska du packa och om det blir svårt att konsentrera dej på detta + ditt jobb. måste maggi flytta hem dessa 14 dar du måste ju kunna klara ditt jobb med samma glans som du gjort och hämta din kraft därifrån för söndringen tar kol på er båda bäst vore om ni var frå varann det kan bli svårt men just måste ni få distans på det som infräffat. jag vill inte att du fasnar i självömkan utan du lasse har tagit ett rätt beslut och sen får tiden läka sår och man får klarhet om framtiden Men nu måste du gå vidare i ditt liv en dag i sänder hör av dej till mej /kram mammma

2006-11-29 @ 00:59:48
Postat av: Syrran

Du är en toppenkille!!! KOM IHÅG DÉ!!! Vi tycker så mycket om dig och längtar efter dej. Var rädd om dig, vi syns snart /Många kramar från oss

2006-12-05 @ 20:56:26
Postat av: Elin

Hej vännen!
Vet att det är jobbigt...jag kommer åka till helgen men vill du prata är det bara att ringa när som helst det ska du veta..
Behöver du nåt är det bara att fråga..
Vill gärna att du kommer över på torsdag kväll..ska ha middag för alla,,vet att det kan va jobbigt..Hör av mig om det i veckan..
Skulle du kunna sms ditt mobilnr..jag tror inte att jag har det är så har jag tappat d.

Sköt om dig
Kram

Postat av: HB

Tja! De är nu de borde börja kännas riktigt jobbigt. Närmar sig flytt och det definitiva. Bit ihop nu! Du vet ju vilket jävla bottenlöst hål jag hamnat i. Dit vill inte du. Jag hade inte behövt kämpa fortfarande om jag gjort som du tänker göra nu. Så BIT IHOP! När du kommer hit får vi hitta på en massa äventyr. Vi kan dra en sista minuten nån ggn och lära oss hoppa fallskärm eller nåt :P

2006-12-14 @ 11:59:32
Postat av: Syrran

Ring och surra en stund. Jag är bra på att lyssna! Just nu kanske allt känns upp och ner men jag tror att tiden läker alla sår, en del ärr får man, de bleknar med tiden och det kan bli något riktigt bra. För det är genom erfarenheter man växer och blir starkare och klokare. Ibland när man gjort ett val kan frågan "Gjorde jag rätt?" eka i huvudet. Gör något bra av den väg du valt, för du kommer aldrig att få svaret på hur det hade blivit om du gjort ett annat val! Var rädd om dig

2006-12-14 @ 23:13:57
Postat av: mange

ja det e bara bra här. hur äre själv? saknat stockholm något?

2007-01-13 @ 09:41:58
URL: http://sixtynine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback