Umeå Igen!

Då var man tillbaka till Umeå i min lägenhet för sista omgången, nästa gång jag lämnar denna lägenhet så bär det av till sthlm.. ska börja packa så smått nu i veckan eftersom jag måste hinna båda plugga å packa alla saker samtidigt..men de ska nog gå bra..
känns jätte konstigt att vara tillbaka här, var riktigt underbart att flytta in i nya lägenheten i sthlm..Vi hade de så underbart..kommer bli hur bra som helst..har börjat möblera en massa..köpt saker som ska passa, bla köpte vi ett jätte snyggt bord med stolar till balkongen..=)

annars under mina sista dagar där nere så hade vi en födelsedagsfest för maggi på fredagen..var riktigt roligt..allt var helt perfekt förrutom att grannen ovanför tyckte vi var för högljudda vilket vi verkligen inte var.. sen hade vi de trevligt med lite öl å massa prat på lördagen oxå när Maggis bror å hans sambo kom förbi..

annars höll vi på med att fixa i lägenheten, var hos maggis föräldrar och solade (eftersom de var så underbart väder).. det var så de såg ut där..
Här kommer lite bilder från min vistelse där..allt e tagit från våran Lägenhet,



 Sitter på balkongen.. 
 Maggi ligger i vår nya Säng ; )         
 Maggi i köket med blombukett som ja gav henne!

 Under maggis 20års fest..sitter i soffan i vardagsrummet!

Såå va har hänt idag då..jaa har vart i skolan å pluggar till klockan två idag..vi satt å gjorde lite gruppuppgifter som vi har till imorrn.. satt ute i gräset under den tiden vi gjorde det eftsersom det fortfarade e jätte fint väder, dock så märkte ja när ja kom hem att ja brännt mig på armarna..(mycket klantigt av mig)

Sen en annan riktigt skön nyhet var att ja klarade omtentan i Jöken! =) *jippi*
ajja men nu ska ja sätta mig å tjecka lite TV..

Dagenslåt : Lordi - Hard Rock Hallelujah

Peace out/ Lars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback