STHLM

Jaapp då var man i Stockholm Sveriges huvudstad, eller rättare sagt så befinner jag mig i Botkyrka kommun, i Tumba, mitt nya hem snart..kom hit igår kväll..inte riktigt lika fint väder här som de var i umeå, men de e bra varmt iaf.. =)

såå va har hänt nu..har vart på jobb intervju idag..gick rätt bra..var jobb i hemtjänsten här i tumba..har nog chans att få de..men de var bara jobb i juli, augusti..sen så händer det ju att medan ja sitter på intervjuen så ringer min mobil, svarar ju förstås inte..men det lämnades ett meddelande på den..när ja lyssnar på den så säger en man att de vill anställa mig som vårdare/personligassisten på tumba sjukhus..detta ställer mig i en jätte svår sits..ska ja ta det jobbet eller ska ja vänta till slutet av veckan å hoppas att ja får hemtjänst jobbet?? vilket är bättre är frågan som sitter i mitt huvud just nu..beslutsångest delux..

men hur som helst ska ja å maggi till jysk å ikea idag..ska inhandla en massa saker til lägenheten..bla en dubbelsäng som vi hittat å verkligen vill ha =) kommer bli jätte snyggt med den..sen så kommer ja ju att få se lägenheten för första gången som nymålad..ska bli jätte skoj..
sen får vi se vad som händer i veckan...Maggi Fyller 20år på Fredag så då´ska vi väl hittapå något.. 

Dagens låt: T.A.T.u + Rammstein - Polchasa Bez Tebya (Ohne Dich)

Don´t Be a Stranger // Lars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback