Påväg till Piteå!!

Japp det stämmer idag/ikväll far ja hem till piteå..där ja inte varigt sen i januari..hmm de  eju jätte länge sen..men har man haft fullt upp så har man..har egentligen inte tid att fara upp nu..har en massa plugg som måste plöjjas igenom + att ja måste börja packa..men de ska nog gå bra ändå..

annars idag..har just kommit hem fårn skolan och ätit en liten lunch bestående av gröt och hårdmacka..*mums* sen ska ja snart iväg å träna lite.. =) när ja kommer hem blir de bara snabb äta å sen fara till sjukhuset ä hoppa på bussen till piteå..jätte trevligt med en resa på 3 timmar..

i piteå kommer de väl inte hända så speciellt mycke tror jag..kanske far in till stan imorrn..sen på lörda har mina syskonbarn kalas (fyller hela 11år) så ska väl dit ä fika lite å så..sen ska ja ta mig ut till min syrra ocå å träffa dem..

men ska göra mig ordning för träningen nu..

dagenslåt : The Ark - It takes a fool..

//Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback