Då var man tillbaka i umeå!!

Jaa nu e man här i umeå igen..för sista gången..nästa gången ja lämnar umeå flyttar ja ner till sthlm för gott..å de känns riktigt riktigt bra!! =) har börjat plugga inför tentan på alvar nu..igår läste jag 40 sidor till å idag ska ja se till att läsa ungeför densamma..ska nog hinna plugga mycke inför den sista tentan.. sne att packa komemr nog gå fort har ja konstatera..för har börjat kolla å planerna å har inte sp mcyke som ska packas ner faktiskt..så de kommer nog gå bra..

va händer annars då..jaaa har haft mitt sista seminarium idag..känns lite tråkigt för de e  ändå ett roligt ämne..trots att ja inte e så speciellt sugen på skola just nu..sen som de ser ut nu så ska jag å brorsan fara å bowla på fredag (hans fördelsedags present fårn mig- dock sent användning av den) så de ska bli skojj..kanske får min "revange" snart..=) för de två gånger tidigare som jag vart å bowlat har de ofta slutat med att ja kommit tre eller fyra (har då var jag, maggi, jonas å elisabeth som spelat)..men men nu e de min tur!! =)

ajja ska väl sätta mig å plugga lite nu..sen ska ja ringa ett samtal efterom ja fått ett skumt mail av en person, som e helt fel som måste ordnas upp..

Dagenslåt: Fall Out Boy - Nobody Puts Baby In The Corner

Bye-Bye!! /Larsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback