Då var de fredag igen! =)

jaa nu e e de alltså fredag igen..å ja å så förbannat trött..ska strax lägga mig å vila ett tag..orsaken till att ja e trött är följande..igår ängnade jag hela dagen till att plugga..å plugga = tråkigt --> leder till att ja somnade hela tiden..så ja smällde igång lite kaffe å drack ca 5 koppar..sen gick de bra att plugga..men när de kom till sängdax blev jag pigg som en mört..ä var de ända tills där kring 3 när ja äntligen lyckades somna..
sen så gick jag upp vid 7..kände mig som en zombie..men tog mig iväg å träna å sen skolan å nu e ja hemma igen..har suttit å läst lite nu..men blev så trött..

måste vila upp mig lite för senare ikväll ska ja iväg å bowla med brorsan..min tur att vinna denna gång!! =) sen blir de kanske att ta någon öl efter de!! =)

jaa de e e väl allt ja orkar skriva idag..men ha en bra dag allihopa!

Dagenslåt : Black Eyed Peas - Pump It

Här följer lite Valborgsbilder!!

 sitter å väntar på bättre tider
 Lagbild på KCZ =)
 Vinnar lagbilden ; )          
 Förlorar gänget! *haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback