Ja jag vet de var länge sen!!

Jaa de var såå länge sen ja skrev nu..ska väl försöka få med allt som har hänt..kan väl börja med att säga att jag trivs som fisken i vatten här nere..saknar förstås alla mina kompisar å min familj..men så blir de ju när man flyttar hemifrån..hoppas bara att någon av mina kompisar där hemma kommer och hälsar på eftersom jag har lite om pengar dennna månad som kopmmer så ja har inte råd att resa hem..
men försöker sakta men säkert skaffa mig kompisar här! =) men e ju mest maggis kompisar som jag försöker lära känna bättre å de går ju bra! =)

sen har vi ju mitt jobb då..har jobbat i snart tre vecor å de fungerar rätt bra..förrutom de sistadagarna eftersom jag har vart jätte förkyld..men tog mig till jobbet ändå..börjar bli frisk nu hoppas ja..har tillockmed sovit på soffan nu två nätter i rad för att ja haostar så mycke under natten och maggi måste ju få sova..Men trivs rätt bra på jobbet, de ersoner jag jobbar med är rätt så lugna..mer kan ja inte säga..tystnadsplikt you know..

sen var ju midsommar i helgen..den började inte så bra eftersom dt var startpunkten för min förkylning..men hur som helst så åkte vi ut till elins land..(mitt tredje är där) till hennes släkt å åt mat å så..jätte trevligt..sen drog vi vidare till Hanna å Elin hem..där en massa folk kom och vi drack å grillade å spelade kubb å hade as trevligt..men som sagt de fick inte vara trevlig hela kvällen..eftersom en kille som var dit bjuden som de som kände han inte hade sett på tio år..viklet alla tyckte var roligt..å han började som trevlig men sen fick han tuppjuck..vet inte riktigt vad han gick på men dråger var de iaf..så de slutade med att farbror polisen kom å hämtade honom..å de var bra..för han vart helt störd..sen lyckades ju elin med komstverket att lägga ner en engångsgrill i den gröna soptunnan..å still allas förskärckelse upptäckte vi att de bra en massa längre bort..å var förståss tunnan som brann..men de läste vi på bästa sät! =) såå såg min midsommar ut..

såå idag har ja vart ledig..har städat läggan å kollat på film å snart så kommer gumman hem å då ska hon få mat på bordet! :) hoppas du tucker om de!! ;)

såå de var en fin uppdatering från mig..om de e nått annat ni undrar över e de bara att slå en pling..

Dagenslåt: The Kooks - Naive


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback