Ja jag vet de var länge sen!!

Har tyvärr inte orkat sätta mig ner att skriva här förrän nu ..för äntligen har det hänt nått som finns att skriva..så då e de bara att börja...
först e ja lite besviken på mig själv men även på mina syskon..för inte hörs vi ofta..när ja bodde i umeå hördes jag jämt me brorsan iaf de sista månaderna..var det kanse för att flytten kom närmare o närmare..eller har de bara så fullt upp att de inte ens kan ringa..jaa de e surt tucker ja..men ja saknar er hur mycke som helst..

Textens låt: Placebo - song to say goodby


nu har verkligen sommaren lämnat odss här i sthlm..har regnat nu i tre dagar...regnat hur mcycket som helst å gått åska som bara den..men allt har klarat sig i läggan! =) så nu längtar man bara till freda när de e löne dax..kommer bli riktigt skojj denna gång! =) men annars så går ja mina sista två dagar på detta jobb som personlig assistent nu..å de känns bra...

ska ju nämligen börja på ett annat jobb riktigt snart!! ska faktiskt börja på securitas...för så här e de att i början av månaden sökte jag jobbet..fick komma på intervju veckan efter..redan en kvart efter intervjun ringde de å ville att ja skulle provjobba..så förra veckan provjobbade jag i 16 timmar ett pass som civil och ett som uniformerad väktare..så i fredas fick jag göra en massa tester (typ iq test, stavning å personlighetstest) å i går ringde de å så att allt var skit bra..och mina referenser hade gett klartecken!! så nu har ja fått 100% tjänst..så på månda ska ja å skriva på en massa papper å så..sen i september börjar väktarutbildnignen å sen jobbet! ;) ja säger bara FY FAN VQA SKOJJ!! längter skit mycke!!

såå vad har annars hänt..inte så mycket att prata om egentligen..var ut i helgen med maggis brorsa..var riktigt skojj..vi drog in till stan å gick till hårdrock ställena, kellys (billig öl på 19kr, men sp mycke folk att man inte knappt hörde musiken) sen till medusa (de var riktigt bra..spelade massa bra hårdrock å så.) har myst en massa meg älskligen..kollat på massa film..såg bla nyss prison break första delen på säsong 2 =) de du jonas!! haha..skit bra!!

men me nska itne dröja lika länge till nästa gång..

dagens låt: Cobra Starship - Snakes on a plane

Ciao../Lars

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag saknar dej också! Tänker mkt på dej/er men det är långt mellan tanke och handling...tyvärr! Har fullt upp med att ordna bröllopsfest -jättekul. Jag ska vara värdinna på Åsa och Ivans bröllop, med Åsas syster Ewa.
Kram/Syrran

2006-08-23 @ 14:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback