Valborgsmässoafton idag!!

Jaa nu e de alltså valborg..övergången till 1 maj, våren/sommaren och självaste kungens 60års dag. Grattis till dig..HAHA..(hoppas han läser detta..troligt) Har fått mina planer för idag/ikväll/inatt iaf..ska hoppa in i duchen nu..sen ska ja till lasse å vi ska ner till campus å kolla på lite aktiviteter som är där..sen ska vi vidare till ida å grilla å dricka öl å spela spel å sjunga till gitarr!! =) de kommer nog bli riktigt bra tror jag..

annars då med mig..jaa de e en bra fråga..vet inte riktigt vad ja känner just nu..småsaker som bara e småsaker blir stora grejjer vilket de inte ska bli, å de drar ner på stämmningen..men de e ju sånt som händer i livet..de e bara att ordna upp å gå vidare..småsaker e ju bara små saker..man ska inte göra de större än va de egentligen är..hur som helst e de skön terapi när man tittar ut å solen skiner å de e varmt vilket gör att man blir glad å forhoppningsfull till en bra kväll! =)

 Min nya vår/sommar jacka..snygg eller??

dagens låt: Fall out boy - A Little Less Sixteen Candles A Little More Touch Me..

Ut å njut av dagen/kvällen å ta tag i problemen imorrn!! //Lars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback