Första inlägget!!

Jaha detta var ju lite oväntat att ja fixade en blogg..men tänkte nu kan alla som vill följa mina små äventyr som jag har framför mig..det börjar ju radan på tisda, när ja ska ner till sthlm och se på min å maggis nya lgh i Tumba..som hon så duktigt håller på att fixa med målning å allt..kommer bli grymt snyggt..Hon flyttar ju den 1 maj..sen kommer jag ner den 3 juni..då ja pluggat klart för denna gång..

jaa finns inte sp mycke mer att tillägga just nu..ska ta mig ett mål mat snart sen får man se vad kvällen bjuder på.förmodligen kommer de bara bli att sitta hemma å kolla på nån film eller nått..

härmar väl alla andra men Dagens låt på huvudet är följande:
The Raconteurs - Steady As She Goes

Tace Care / Me

Kommentarer
Postat av: Anonym

try


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback