House of metal och massa jobb i helgen!!

Hmm vet itne vart ja ska börja..kan väl börja i torsdags..var på jobbet som vanligt började 12 och skulle jobba till 7..nångång vid 6 ringde Nisse "chef på bevakningen" och behövde en stationär vakt..å frågade mig..så kunde ju inte tacka nej..så då blev de fortsatt jobb mellan 19-03..jaa de va tungt..sen kom ja hem och la mig vid 4..upp vid 9 å åkte iväg till ö-vik för att jobba där till ca 21 när ja var tillbaka i umeå..så då var man trött.. så blev lugnt och tidig kväll..

sen igår var ja in till stan och kollade lite..hittade ett par skit snygga byxor på hm för 200 spänn...inte dåligt..sen var de bara hem och duscha föratt dra vidare på förfest hos lasse..devar riktigt skoj..=)
efter de vid ni drog vi in till stan för att gå på house of metal, där siktet var inställt på Hardcore superstar..så gick dit lite tidigare och tryckte mig längst fram..å där stod man hela spelningen..å måste säga att de var en super bra spelning..blev grymt impad..å Mange..jocke är grymt på att sjunga live..fick en handhälsning av han ett par gånger oxå! =P haha.. De slutade sedan spelningen med att riva scenen i slutet..
sen var de lugnt ett tag..pratade med lite kompisar som ja träffade..sen gick jag och såg Soilwork..dom var riktigt bra live dom oxå..på första låten drog jocke (hardcore's sångare) in å sjung refrängen..coolt! =) 
efter spelningarna var ja mörbultad och de var dax att dra hem å sova..

såå nu sitter ja här..ont som fan i ryggen men ett riktigt gott minne av spelningarna! =)
så nu e de snart dax för sängen och jobb imorrn!!
Ha de bra alla!! ses till helgen alla sthlm kompisar!

Dagens två låtar: Soilwork - Follow the Hollow och Hardcore Superstar - We don´t celebrate Sundays

Take Care / Mee

Kommentarer
Postat av: elin

Hej du lars norrläning larsson!
Allt ordnar sig me kärleken..Är det nåt jag lärt mig så är det att karma funkar...man får det man förtjänar hoppas jag iallfall..O då kommer du få ett lyckligt liv lars för din karma är på topp=)...
Kommer hem om sex veckor nu så då hoppas jag att du vill komma o hälsa på mig..

Kram påre!

2007-03-05 @ 07:45:13
Postat av: Malin

Du har blivit utmanad!
Kolla info i min blogg

Postat av: Malin

Hörrö Norrlänningen, det är dax att ta sparken ner till fjollträsk och hälsa på dina närmaste grannar snart :)

2007-03-22 @ 23:19:09
URL: http://fancica.blogg.se
Postat av: mange

Håller med frugan där. Men ta med sommarpuckarna till sparken, snöbrist råder i hela Stockholmsområdet. När du kommer får du ju se min nya gadd också. <--Bara en sån sak;)

2007-03-25 @ 10:02:05
URL: http://sixtynine.blogg.se
Postat av: Malin

Fan vad kul att du ska komma ner...
Och om du mot förmodan inte skulle få bo hos Maggi inbjuder jag dig varmt att slafa här!
Du och jag och Mange i en mysig sked :D

2007-04-04 @ 19:11:47
URL: http://fancica.blogg.se
Postat av: Elin

Hej!
Du vet att jag oxå alltid har en säng ledig för dig...Så oroa dig inteöver sovplats den löser sig jämt=)

Ha d bäst Kram

2007-04-07 @ 08:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback